VÄLKOMMEN

Hallå hallå checka bloggen, säger jag bara!



Visar inlägg med etikett Träna. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Träna. Visa alla inlägg

söndag 11 september 2011

Tjena bloggen!!

Vaknade super tidigt imorse, också kunde jag inte somna om....
Så jag gick upp och gjorde lite power yoga, ganska roligt faktiskt.
Jag funderade på att gå ut och springa men det är alldeles för mycket begärt av mig. :))

Nu ska jag sticka in i duschen, kan ta ett TAG......!

Yoga Outfiten!














Ha en gr8 day , så see I you later.........







Fatta inte vad jag skrev.! :)

lördag 10 september 2011

Hejsan hejsan!

Nu kände jag att jag behövde göra ett litet inlägg.
Det var ju ett tag sen senast......... ehggguuh.

Men jajajjjajaj det är ju inte precis mitt fel, haallååå elle...... är det de?????

Skit samma, det viktiga är att jag i alla fall börjar skriva igen, Linda har en ny blogg nu också så hon kommer antagligen inte skriva men  jag kan skriva super mycket...... :)


Idag händer inte så mycket, tänkte börja på ett godis-förbud imorgon så jag och Emma ska köpa flera kilo godis idag. Så antagligen kommer allt godis ta slut i den lilla affären..... hoppas de, det vore såå gryymt.


Jag har precis gjort ett litet yoga träningspass, då kanske jag bara lägger på mig 10 kilo, så det ska nog inte vara några problem.

Litten bild på mina tränings kläder.



Linne- H&M
Tjocktröja- Juicy Couture
Tights-  H&M
Sportbh- Stadium











Tjingeling- ha det gött :)

torsdag 17 mars 2011

Duktig flicka!

Idag sprang jag och Emma.

Vi sprang bort till skolan och hem igen.

Vi sprang ungefär 3.19 km.

Stolt över mig själv.