Sikken trevlig helg Klara och jag hade asså!
Vi gjooorde massa olika saker och hade jätte skojj!
Idag är det söndag, (gillar inte söndagar..) dagen innan skolan... ehh
Iallafall, idag har jag varit och hälsat på min farfar, vi hade jätte roligt tillsammans, älskar honom så. <3
Nu kommer några bilder jag precis tog!
Jag ser fram i mot en jätte bra vecka i skolan!
VÄLKOMMEN
Hallå hallå checka bloggen, säger jag bara!
Visar inlägg med etikett LINDA IN THA HOUSE. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett LINDA IN THA HOUSE. Visa alla inlägg
söndag 3 april 2011
fredag 1 april 2011
SKOLAAA
längtar till helgen!!!!!
ska ju vara med klara <3
ska ju vara med klara <3
onsdag 30 mars 2011
Onsdaaag!
Idag har vi haft HLR (Hjärt och lung räddning) istället för idrott.
Vi fick lära oss hur man räddar människor i nöd.
Bra att veta om man behver rädda någon nån dag vettu!
Vi har engelska förhör imorgon!
Det roligaste ordet är "hanky panky" som betyder "rajtan-tajtan"
Klara går runt och sjunger "Hanky Panky,,,,,,,,Hanky Hanky Panky"
Hon är allt för goo!
Annars är livet göttt!
tisdag 29 mars 2011
torsdag 24 mars 2011
Vår tecken!
Nu har fåren i hagen brevid fått lamm.
Jag gillar inte deras bäääandet på morgonen. Mehhh
Men glad att det blir vår!
Jag gillar inte deras bäääandet på morgonen. Mehhh
Men glad att det blir vår!
söndag 20 mars 2011
Solsidan
Shalalalalallalaaaaa!!!
ohohohohohohuuohohou SOLSIDAN ohohohohohohohohohohh SOLSIDAN
ohohohohohohuuohohou SOLSIDAN ohohohohohohohohohohh SOLSIDAN
Supermåne
Visste ni att det var en supermåne igår?
Månen visades att vara 35 000 mil närmre jorden!
Den lyste 30 % mer än normalt och var 15 % större.
Forskare tror även att supermånen är orsaken till jordbävningen+ tsunamini Japan förra veckan.
Detta kommer inte hända på 18 år igen!
FRÄCKT!
Ps, för att få mer information gå till Aftonbladets hemsida !
Bilden är lånad från Aftonbladet
Månen visades att vara 35 000 mil närmre jorden!
Den lyste 30 % mer än normalt och var 15 % större.
Forskare tror även att supermånen är orsaken till jordbävningen+ tsunamini Japan förra veckan.
Detta kommer inte hända på 18 år igen!
FRÄCKT!
Ps, för att få mer information gå till Aftonbladets hemsida !
Bilden är lånad från Aftonbladet
lördag 19 mars 2011
fredag 18 mars 2011
Ny Header !
Gillar ni den?
...har tyvärr ingen bild av den gammla...
...har tyvärr ingen bild av den gammla...
Gammal men rolig..hehe
onsdag 16 mars 2011
yee vill ha sommar!
Nu har äntligen våren börjat titta in!
Hittade en jäääättteee gammal bildfrån sommaren 2009/ 2010 ??
vet inte riktigt när :P
Hittade en jäääättteee gammal bildfrån sommaren 2009/ 2010 ??
vet inte riktigt när :P
söndag 13 mars 2011
Vad tyckte alla om gårdagens Melodifestivalen ....?
Eric SaAAAde van....Ehhhhhhh
Men han var väll helt OK.
Jag gillade The Moniker..haha
Men han var väll helt OK.
Jag gillade The Moniker..haha
TRÖTT
Galopp!
Har inte orkat blogga, varit uppdTagen!!
Va på kungsmässan i helgen med Tyra och köpte en sjal. :P
Läs gärna Tyras Blogg! tyramyra.blogspot.com
Har inte orkat blogga, varit uppdTagen!!
Va på kungsmässan i helgen med Tyra och köpte en sjal. :P
Läs gärna Tyras Blogg! tyramyra.blogspot.com
torsdag 10 mars 2011
onsdag 9 mars 2011
LÄXOR
Engelska, NO, SO, Franska och Svenska...
Jag orkar inte!!
Jag orkar inte!!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
















