VÄLKOMMEN

Hallå hallå checka bloggen, säger jag bara!



Visar inlägg med etikett LINDA IN THA HOUSE. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett LINDA IN THA HOUSE. Visa alla inlägg

söndag 3 april 2011

S Ö N D A G

Sikken trevlig helg Klara och jag hade asså!
Vi gjooorde massa olika saker och hade jätte skojj!

Idag är det söndag, (gillar inte söndagar..) dagen innan skolan... ehh
Iallafall, idag har jag varit och hälsat på min farfar, vi hade jätte roligt tillsammans, älskar honom så. <3

Nu kommer några bilder jag precis tog!


























Jag ser fram i mot en jätte bra vecka i skolan!

fredag 1 april 2011

onsdag 30 mars 2011

Onsdaaag!

                               
























Idag har vi haft HLR (Hjärt och lung räddning) istället för idrott.    
Vi fick lära oss hur man räddar människor i nöd.
Bra att veta om man behver rädda någon nån dag vettu!

Vi har engelska förhör imorgon!
Det roligaste ordet är "hanky panky" som betyder "rajtan-tajtan"
Klara går runt och sjunger "Hanky Panky,,,,,,,,Hanky Hanky Panky"
Hon är allt för goo!

Annars är livet göttt!

tisdag 29 mars 2011

Basket

Ska snart till basketen.
TYVÄRR ville inte Eklöfen börja med mig.

torsdag 24 mars 2011

Vår tecken!

Nu har fåren i hagen brevid fått lamm.

Jag gillar inte deras bäääandet på morgonen. Mehhh

Men glad att det blir vår!

söndag 20 mars 2011

Solsidan

Shalalalalallalaaaaa!!!


ohohohohohohuuohohou SOLSIDAN ohohohohohohohohohohh SOLSIDAN

Supermåne

Visste ni att det var en supermåne igår?

Månen visades att vara 35 000 mil närmre jorden!

Den lyste 30 % mer än normalt och var 15 % större.

Forskare tror även att supermånen är orsaken till jordbävningen+ tsunamini Japan förra veckan.

Detta kommer inte hända på 18 år igen!

FRÄCKT!

Ps, för att få mer information gå till Aftonbladets hemsida !


Bilden är lånad från Aftonbladet

onsdag 16 mars 2011

BEATLES

I get by with a little help from my friends.


yee vill ha sommar!

Nu har äntligen våren börjat titta in!

Hittade en jäääättteee gammal bildfrån sommaren 2009/ 2010 ??
vet inte riktigt när :P

söndag 13 mars 2011

Vad tyckte alla om gårdagens Melodifestivalen ....?

Eric SaAAAde van....Ehhhhhhh

Men han var väll helt OK.
Jag gillade The Moniker..haha

Då blir det Solsidan ikväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!yyyyeeeahhh

TRÖTT

Galopp!


Har inte orkat blogga, varit uppdTagen!!

Va på kungsmässan i helgen med Tyra och köpte en sjal. :P

Läs gärna Tyras Blogg! tyramyra.blogspot.com

onsdag 9 mars 2011

LÄXOR

Engelska, NO, SO, Franska och Svenska...

Jag orkar inte!!

Skolan :P

Klara har ju såklart andra halvan (: <3
dagens outfit :p
Lägg till bildtext