Idag var jag på biblioteket (stolt).....Med Tyra!
VÄLKOMMEN
Hallå hallå checka bloggen, säger jag bara!
Visar inlägg med etikett Bilder. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Bilder. Visa alla inlägg
måndag 26 september 2011
Ystävä min!
torsdag 22 september 2011
Hemstudiedag!
Idag är det hemstudie dag så man får stanna hemma och göra lite olika uppgifter!
Jag färdig så nu har jag ledig, ganska najs tycker jag. :)
Myskläder!
Jag färdig så nu har jag ledig, ganska najs tycker jag. :)
Myskläder!
tisdag 13 september 2011
Jag är för...
Vad tycker ni???
Mysiga kläder!!
måndag 12 september 2011
söndag 11 september 2011
Tjena bloggen!!
Vaknade super tidigt imorse, också kunde jag inte somna om....
Så jag gick upp och gjorde lite power yoga, ganska roligt faktiskt.
Jag funderade på att gå ut och springa men det är alldeles för mycket begärt av mig. :))
Nu ska jag sticka in i duschen, kan ta ett TAG......!
Yoga Outfiten!
Ha en gr8 day , så see I you later.........
Fatta inte vad jag skrev.! :)
Så jag gick upp och gjorde lite power yoga, ganska roligt faktiskt.
Jag funderade på att gå ut och springa men det är alldeles för mycket begärt av mig. :))
Nu ska jag sticka in i duschen, kan ta ett TAG......!
Yoga Outfiten!
Ha en gr8 day , så see I you later.........
Fatta inte vad jag skrev.! :)
lördag 10 september 2011
Hejsan hejsan!
Nu kände jag att jag behövde göra ett litet inlägg.
Det var ju ett tag sen senast......... ehggguuh.
Men jajajjjajaj det är ju inte precis mitt fel, haallååå elle...... är det de?????
Skit samma, det viktiga är att jag i alla fall börjar skriva igen, Linda har en ny blogg nu också så hon kommer antagligen inte skriva men jag kan skriva super mycket...... :)
Idag händer inte så mycket, tänkte börja på ett godis-förbud imorgon så jag och Emma ska köpa flera kilo godis idag. Så antagligen kommer allt godis ta slut i den lilla affären..... hoppas de, det vore såå gryymt.
Jag har precis gjort ett litet yoga träningspass, då kanske jag bara lägger på mig 10 kilo, så det ska nog inte vara några problem.
Litten bild på mina tränings kläder.
Linne- H&M
Tjocktröja- Juicy Couture
Tights- H&M
Sportbh- Stadium
Tjingeling- ha det gött :)
Det var ju ett tag sen senast......... ehggguuh.
Men jajajjjajaj det är ju inte precis mitt fel, haallååå elle...... är det de?????
Skit samma, det viktiga är att jag i alla fall börjar skriva igen, Linda har en ny blogg nu också så hon kommer antagligen inte skriva men jag kan skriva super mycket...... :)
Idag händer inte så mycket, tänkte börja på ett godis-förbud imorgon så jag och Emma ska köpa flera kilo godis idag. Så antagligen kommer allt godis ta slut i den lilla affären..... hoppas de, det vore såå gryymt.
Jag har precis gjort ett litet yoga träningspass, då kanske jag bara lägger på mig 10 kilo, så det ska nog inte vara några problem.
Litten bild på mina tränings kläder.
Linne- H&M
Tjocktröja- Juicy Couture
Tights- H&M
Sportbh- Stadium
Tjingeling- ha det gött :)
måndag 4 april 2011
Härlig dag!
söndag 3 april 2011
Födelsedagen!
Super helg!
Etiketter:
Bilder,
KLARA IN THA HOUSE,
KlaraLindas Liv,
Mat
onsdag 30 mars 2011
90...
Wow nu har vi gjort hela 90 inlägg på våran blogg med detta inlägget.
Ungefär lika crazy som den här bilden
Ungefär lika crazy som den här bilden
Onsdaaag!
Idag har vi haft HLR (Hjärt och lung räddning) istället för idrott.
Vi fick lära oss hur man räddar människor i nöd.
Bra att veta om man behver rädda någon nån dag vettu!
Vi har engelska förhör imorgon!
Det roligaste ordet är "hanky panky" som betyder "rajtan-tajtan"
Klara går runt och sjunger "Hanky Panky,,,,,,,,Hanky Hanky Panky"
Hon är allt för goo!
Annars är livet göttt!
torsdag 24 mars 2011
Måste bara!
Jag och Linda tog den i onsdags när vi va med varandra. :)
SCARY!
tisdag 22 mars 2011
lördag 19 mars 2011
Filmen!
Filmen jag såg på ( I rymden finns inga känslor ) var jätte bra.
Nu sitter jag och min syster Astrid och spelar ett spel på datorn.
Där man ska göra olika drinkar och ska någon pröva dem.
Den som prövade dog........ ojskibojski!
Jaja, inte vårt fel, det var han som ville dricka.
HAHAHA....... inte kul.
My sister!
( Astrid )
Nu sitter jag och min syster Astrid och spelar ett spel på datorn.
Där man ska göra olika drinkar och ska någon pröva dem.
Den som prövade dog........ ojskibojski!
Jaja, inte vårt fel, det var han som ville dricka.
HAHAHA....... inte kul.
My sister!
( Astrid )
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





















