HEJSAAN!!
NU är vi tilldbaka!!!! :D
(( Kanske)))
VÄLKOMMEN
Hallå hallå checka bloggen, säger jag bara!
Visar inlägg med etikett KlaraLindas Liv. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett KlaraLindas Liv. Visa alla inlägg
tisdag 24 maj 2011
söndag 3 april 2011
Super helg!
Etiketter:
Bilder,
KLARA IN THA HOUSE,
KlaraLindas Liv,
Mat
lördag 2 april 2011
Oh My God
Helg à la Linda & Klara !
korvbollar+pommes frites+beanaisesås+ketchup+glass+godis
L.O.V.E.
korvbollar+pommes frites+beanaisesås+ketchup+glass+godis
L.O.V.E.
söndag 27 mars 2011
Cupcakes
De var min syster som hade kalas.
Där gjorde dem pyssel och bakade.
Då blev det lite över och av det blev de ett konstverk.
Made by: Klara & Linda
Där gjorde dem pyssel och bakade.
Då blev det lite över och av det blev de ett konstverk.
Made by: Klara & Linda
torsdag 24 mars 2011
Måste bara!
Jag och Linda tog den i onsdags när vi va med varandra. :)
SCARY!
söndag 20 mars 2011
Who's There?
Kommentera gärna om ni läser våran blogg !!
:)
:)
onsdag 9 mars 2011
söndag 6 mars 2011
lördag 5 mars 2011
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)












