VÄLKOMMEN

Hallå hallå checka bloggen, säger jag bara!



lördag 10 september 2011

Hejsan hejsan!

Nu kände jag att jag behövde göra ett litet inlägg.
Det var ju ett tag sen senast......... ehggguuh.

Men jajajjjajaj det är ju inte precis mitt fel, haallååå elle...... är det de?????

Skit samma, det viktiga är att jag i alla fall börjar skriva igen, Linda har en ny blogg nu också så hon kommer antagligen inte skriva men  jag kan skriva super mycket...... :)


Idag händer inte så mycket, tänkte börja på ett godis-förbud imorgon så jag och Emma ska köpa flera kilo godis idag. Så antagligen kommer allt godis ta slut i den lilla affären..... hoppas de, det vore såå gryymt.


Jag har precis gjort ett litet yoga träningspass, då kanske jag bara lägger på mig 10 kilo, så det ska nog inte vara några problem.

Litten bild på mina tränings kläder.



Linne- H&M
Tjocktröja- Juicy Couture
Tights-  H&M
Sportbh- Stadium











Tjingeling- ha det gött :)

Inga kommentarer: